0318 842466
 

Merkactivatie voor Heineken ‘When You Drive, Never Drink’ in de VIP lounge van Schiphol

Merkactivatie voor Heineken ‘When You Drive, Never Drink’ in de VIP lounge van Schiphol

Formule1 race simulator - merkactivatie heineken schiphol

Formule1. De sport die menig hart sneller laat kloppen. Sommigen zeggen dat de Formule1 draait om snelle auto’s en dappere coureurs. Heineken zegt dat het een ‘once in a lifetime’ evenement is, elke keer opnieuw. Het is de uitdaging van weinigen, gedeeld door velen. Het is waar de wereld de wereld ontmoet. Zowel op als naast het circuit. Formule1 verandert steden 72 uur lang in speeltuinen.

Urban Events mocht voor Heineken van 12 t/m 17 mei 2017 de VIP lounge van Schiphol omtoveren in een Formule1 Circuit. Het thema van de week was 'When You Drive, Never Drink'. Gasten in de VIP lounge kregen van de vriendelijke Heineken gastvrouw een koud 0.0% Heineken biertje geserveerd. Daarna kon men nuchter plaatsnemen in de Heineken Formule1 Race Simulator.

When You Drive, Never Drink

In 2016 kondigde Heineken en de Formula1® een partnerschap aan. Het partnerschap heeft een duidelijke boodschap: "When You Drive, Never Drink". Bekijk hiernaast de reclame.

Jackie Stewarts succes op het circuit is geen geheim. Maar zijn succes in het leven naast het circuit moet net zo goed gevierd worden. Deze drievoudig Formule 1 Wereldkampioen is een pionier op het gebied van veiligheid. Als het gaat om drinken en rijden heeft hij maar één regel: dat doet hij niet. Hij heeft het nooit gedaan en hij zal het ook nooit doen.
Door alle Formule1 GP's heen zal het Heineken groen niet te missen zijn. En aangezien Heineken nu wereldwijd de bierpartner van Formule1 is, heeft Heineken heel veel in petto voor je. Je vindt Heineken in alle paddock clubs, spectator en fan zones. En na afloop van elke race kun je natuurlijk de beste afterparty’s verwachten! Maar bovenal zullen verspreid Heineken de passie voor de wereld van Formule1.